W ostatnim czasie często dzwonicie i pytacie, czy przyjmujemy pacjentów stacjonarnie… odpowiedź brzmi: TAK!!!
Rozumiemy w pełni Waszą potrzebę bezpośredniego kontaktu ze specjalistą. Są sprawy delikatne i kwestie, które łatwiej poruszyć w rozmowie odbywającej się w gabinecie, za zamkniętymi drzwiami. Jesteśmy przygotowani na to żebyście czuli się u nas komfortowo.
Dla zachowania wspólnego bezpieczeństwa, prosimy Cię drogi Pacjencie o zastosowanie kilku prostych zasad:
- Udzielaj prawdziwych informacji podczas telefonicznej ankiety związanej z COVID-19.
- Na wizytę przyjdź punktualnie, bez osób towarzyszących.
- Zdezynfekuj ręce przy wejściu. Wystawione środki są ogólnie dostępne.
- Przebywając w poradni noś maseczkę bądź przyłbicę.
- Ochronna płyta pleksi oddzieli Cię od pracowników w strefie rejestracji.
- Ograniczamy czas kontaktu z pracownikami rejestracji dzięki podaniu przez Ciebie telefonicznie danych niezbędnych do założenia kartoteki.
- Zapłać za wizytę przelewem, dzień przed wyznaczonym terminem wizyty, ewentualnie kartą, na miejscu przy użyciu w terminala bezdotykowego. Ostatecznością jest płatność gotówką.
- W poczekalni zajmij wyznaczone miejsce przed gabinetem, oddalone od kolejnych pacjentów o dwa metry.
- Poproszony do gabinetu poruszaj się w wyznaczonej strefie, oddzielającej Cię przesłoną pleksi od specjalisty. Miejsce to jest każdorazowo dezynfekowana po wyjściu pacjenta.
- Recepta, zwolnienie lekarskie, zaświadczenie wystawiane jest w formie elektronicznej i przesyłane na Twój telefon/maila.
- Umyj ręce po opuszczeniu gabinetu. Łazienki zaopatrzone są w profesjonalne środki myjące i dezynfekujące.
- Termin kolejnej wizyty ustalisz telefonicznie z pracownikiem rejestracji bądź przez platformę znany lekarz.
Prosimy o dostosowanie się do powyższych zasad, ponieważ w oparciu o nie, obecnie pracujemy. Dzięki temu udaje nam się nadal świadczyć dla Państwa usługi stacjonarne, utrzymać ich wysoki poziom i zapewnić bezpieczny charakter. Pozdrawiamy i do zobaczenia!